Comunicat de Biciclot sccl

PerBiciHub
Dijous octubre 5, 2023

Comunicat de Biciclot sccl

Compartim el comunicat difós ahir per Biciclot, cooperativa sòcia del Bicihub:

L’AJUNTAMENT DE BARCELONA MULTA A BICICLOT PER ENSENYAR ANAR EN BICICLETA

Biciclot SCCL vol mostrar públicament el seu rebuig davant l’actuació desmesurada de la GUB durant l’activitat del dilluns a la tarda 02/10/23, al Parc de la Barceloneta.

Aquesta activitat que s’estava realitzant consisteix en ensenyar a anar en bicicleta. En aquest cas, es tracta d’una activitat subvencionada per l’Ajuntament de Barcelona i fet conjuntament amb l’entitat Mujeres Pa’lante. Aquesta activitat de caire educatiu està dissenyada per promoure l’ús de la bicicleta i per fomentar la seva autonomia en la mobilitat.

Volem recordar que Biciclot és una cooperativa de treball sense ànim de lucre i d’iniciativa social que promou la bicicleta com a mitjà de transport ecològic i sostenible des de fa més de 35 anys.

Per tot això, demanem que se’ns retiri la multa per no certificar documentació in situ sobre la nostra activitat educativa, de la mateixa manera que ja se’ns han tornat les bicicletes sense cap penalització.

En aquest punt, seguim en la lluita per resoldre el conflicte burocràtic que suposen aquestes activitats per part de l’administració reconeixen que aquestes activitats d’acompanyament, sensibilització i educatives estiguin excloses de les taxes que s’assimilen a altres activitats econòmiques de caràcter lucratiu.

Per últim, volem agrair tot el suport que estem rebent aquests dies d’entitats, moviments, col·lectius i particulars de la ciutat de Barcelona i de tot l’Estat.